Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 27 Aug 2013 10:45:26 +0200
W dniu 2013-08-26 17:34, sTav pisze:
Ku mojemu zaskoczeniu, działa większość tego, co chciałbym. Stare gry
też, chociaż gry 16-bitowe (np. NFS 3) się nie włączają (mam wersję
64-bit).

16-bitowce zainstaluj na FAT32 (Nie ExtFAT, FATex,)
Jak nie chcesz oddzielnej partycji, spróbuj użyć pena.
Programy 16b tak chodzą u mnie, co do gier, to może być problem z trybem
pelnoekranowym.

Dlaczego tak? Jakie to ma znaczenie przy uruchamianiu aplikacji?

Gdy próbowałem włączyć NFS3 to od razu system zgłosił, że to aplikacja 16-bitowa i takich to on nie uruchomi w ogóle. Co do tego ma system plików?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/