[WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [OT] Usuwanie w Total Commanderze
From: GAD Zombie <gad@USUN.gad.USUN.art.pl>
Date: Tue, 27 Aug 2013 12:33:18 +0200
Witam

Trochę offtopic. Mam komputer z Win7. Włączone jest UAC. Kiedy usuwa się pliki przez Total Commadera (klawisz F8 lub Delete) pojawia się okno dialogowe z TC z pytaniem o usunięcie. Gdy się potwierdzi, pojawia się drugie okno z Windowsa pytające prawie o to samo (czy przenieść pliki do kosza).

Kiedyś miałem tam wyłączone UAC i tego drugiego pytania nie było. Chciałbym jednak zostawić UAC, ale pozbyć się tych dwóch pytań. Skoro TC spytał, to niech system już nie pyta.

We właściwościach kosza można wyłączyć to pytanie, ale wtedy gdy się usuwa poza TC pliki (choćby z pulpitu), to nie ma w ogóle pytania czy usunąć, więc też niedobrze.

Ktoś z tym wywalczył? W Googlach nic nie znalazłem.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/