Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Sat, 24 Aug 2013 12:37:24 +0200

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości 7y9l2znv5hnx.1uwoz6b4mkieo.dlg@40tude.net">news:7y9l2znv5hnx.1uwoz6b4mkieo.dlg@40tude.net...
Windows nigdy nie był stabilny i pewnie nie będzie.

Osobliwość... Mój jest stabilny, pewnikiem to nie łindołs, choć wygląda, zachowuje się i uruchamia programy dokładnie jak XP, dziwo jakieś :P Ale ja nie chodzę po stronach z gołymi cipami i warezami, a jeśli już, to solidnie zabezpieczony, nie instaluję każdego gówna, jakie się pod rękę nawinie, nie stosuję ustawień domyślnych, jeśli nie są dobre, używam sprawnego sprzętu (A niesprawnego hardware WinNT daleko bardziej nie lubi, niż 9x/Me, stwierdzone empirycznie), itd... Dziwny jakiś jestem...

Jak to Windows, po pewnym czasie trzeba przeinstalować, bo muli...

Jak się nie dba o system, to muli. Linux też. Solaris też. Belenix też. OS2 też. Zapewne nawet zaniedbany MacOSX też trzeba by na nowo położyć, zgodbnie z przysłowiem "dla chcącego nie ma nic trudnego", każdy system da się zepsuć. Tyle, że jeden łatwiej, inny trudniej. Każdy samochód da się zajeździć, bardzo prosto - wystarczy np. nie wlać, lub spuścić olej z silnika, czy w dwusuwach, nie dać oleju do paliwa, szerokiej drogi... Jak ktoś chce, może spuścić olej ze skrzyni biegw, albo nie nasmarować przegubów, bądź zwrotnic, czy maglownicy, itd... :P Gumowych drzew :P Albo przeciwnie, nasmarować tarcze/bębny, by nie zgrzypiały... AVANTIIII... :P :P Tylko w tym ostatnim przypadku, to raczej mulić nie będzie :DDD :P

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.