Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Tue, 23 Jul 2013 10:59:11 +0000 (UTC)
GAD ZombiE <gad@bez.spamu.pl> wrote:

> Skoro nie ma tak być, to jak ma być? Serio pytam, bo patrząc na to czuję
> się jak półinteligent ;)
> W jaki sposób użytkownik ma przypiąć programy do kafelkowego menu, jeśli
> nie ma menu start?

Kliknij na Ekranie Startowym prawym przyciskiem myszy i pokaże się
przycisk Wszystkie programy albo za pomocą klawiatury wpisz nazwę
programu. Następnie PPM i z menu na dole odpowiedni przycisk.

> [...]

> naprawiania nie pomógł.
> To też mnie trochę zastanowiło, bo dopinałem 2GB RAMu, żeby były 4. Coś
> chyba źle docisnąłem, bo się komp wieszał przy starcie. Próbowałem kilka
> razy, w końcu system napisał, że coś ma uszkodzone i nie da rady wstać
> bez przywrócenia w ostatnim punkcie. Pozwoliłem mu na to, ten coś
> zrobił, zrestartował się, ale i tak już nie wstał. Potem próbowałem
> naprawiania z płyty instalacyjnej, potem reinstal z płyty i nic. Dopiero
> format i czysta instalacja i wszystko znowu działa.
> Trochę to martwiące, że prosty błąd rozwalił system na amen.

Raczej nie rozwalił systemu na amen tylko automatyczna naprawa sobie nie
radziła. Z drugiej strony przed Vistą w ogóle jej nie było. :-)

--
Piotr Borkowski