Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 22 Jul 2013 12:39:09 +0000 (UTC)
GAD Zombie <gad@bez.spamu.pl> wrote:
> [...]
> podkatalogów, bez logicznego układu, czy choćby alfabetycznego. Czy tak
> ma być? Przecież mam teraz w cholerę skrótów, które nie wiadomo do czego
> służą, bo wymieszały się między sobą. Nie chodzi tylko o skróty do
> programów, które zwykle są intuicyjne. Ale wiele programów po
> zainstalowaniu w menu start wrzuca skóty typu "Pomoc", "Deinstalacja",
> "Strona domowa" itd. Kiedy to bylo w podkatalogu aplikacji, to było
> oczywiste do czego służy. Teraz jest taki skrót na ekranie pełnym ikon i
> nie wiadomo do czego jest! Jak do cholery to ogarnąć? Tak ma być i to

Nie ma tak być. Ekran startowy to nie menu start. Możesz go sobie
dowolnie spersonalizować. W W8.1 powyższe zachowanie jest poprawione i
tylko programy przypięte przez użytkownika będą widoczne na Ekranie
Startowym.

> Druga sprawa - mam jakiś wielki problem z udostępnianiem katalogów.
> Zrobiłem to po staremu, czyli katalog, prawy klawisz myszy i Udostępnij.
> Potem pogrzebałem trochę w uprawnieniach i... komputer w sieci lokalnej
> widzi mój komputer w otoczeniu sieciowym, ale nie da się wejść do niego
> by zobaczyć udostępnione katalogi. Jak to zrobić? Czemu działa to
> inaczej niż w XP, gdzie było to banalnie proste?

Jaki jest błąd? Generalnie:
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-8/share-files-folders

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-8/all-about-apps?page=mouse4#mouse

--