Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Do obrońców kafelków w Win8 ;)
From: Łukasz 'Maly' Ostrowski <l3vi4than@gmail.com>
Date: Tue, 23 Jul 2013 12:50:23 +0200
On Tue, 23 Jul 2013 10:47:44 +0200, GAD ZombiE wrote:
> No dobra, załóżmy że tak zrobię i będę miał ekran startowy jak w
> smartfonie - kilka ikon na ekranie i tyle. Ale jak będę chciał odpalić
> jakiś rzadko używany program, to w jaki sposób to zrobić, żeby nie
> szukać na dysku exeków, a jednocześnie nie mieć setki ikon w kafelkowym
> menu 'start'? To dla mnie bardzo ciekawe :)

Unpinując kafelek aplikacji, nadal możesz ją wyszukać w kafelkowym
menu start. Czy to przez po prostu wpisanie fragmentu nazwy, mając
otwarte kafelki, czy przez rozwinięcie Charmsa(prawy górny róg ekranu
albo WinKey+C), wejście w Search i przeglądanie rzeczywistego menu
start (którego technicznie rzecz ujmując nie zmieniasz wywalając
kafelki, bo to dwa autonomiczne byty).

TL;DR: Jak coś usuniesz z kafelków to przeszukiwanie nadal będzie
szukało po "internalowym" menu start, które jest w
"%userprofile%\start menu" ;).

--
Pozdrawiam,
Łukasz 'Mały' Ostrowski.