Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 4 Jul 2013 12:59:22 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> No wlasnie w tym jest problem - zajmuja wiecej niz potrzeba.

Czyli kwestia estetyczna.

> NA pulpicie niektorzy maja rozne progamy ktore pokazuja na biezaco rozne
> informacje.

Tak jak pisałem. Otwierając menu start oglądają pulpit czytając różne
informacje. Logiczne.

> Skrolowanie w lewo prawo calych ekranow kafelkow jest niewygodne jesli
> nie robi sie tego palcem.

Jeden ruch palcem na kółku/gładziku myszy aby przeskrolować cały ekran
jest niewygodny. Za to wygodny jest ruch co najmniej całym
przedramieniem X cali w lewo lub prawo. Rzeczywiście pure logic.

> Ze mi sie przewija informacja o pogodzie na kafelku? :) Albo wpisy z
> RSS? Nie, znaczacego nie dodały wiele.

Zaprzeczasz sobie. Skoro takie informacje lubisz czytać na Pulpicie
akurat w momencie otwierania menu start powinieneś być zadowolony.
Wreszcie możesz patrzyć na launcher a nie gdzieś po jego bokach. :-)

> Oooo tak, w 8.1 bedzie juz mozna zmienic tlo pod kafelkami :D

Jasne. Możliwość dowolnego ustawienia aplikacji w grupy na Ekranie
startowym to żadne ulepszenie względem chaosu menu start.

--
Piotr Borkowski