Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 5 Jul 2013 09:34:55 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Ale po co ma zajmowac cale, jak zajmujac 1/3 czy 1/4 widac tyle samo lub
> wiecej?

Oczywiście możesz pokazać zrzut ekranu z przypiętymi 103-a programami do
menu start. Na Ekranie startowym mam w tej chwili przypięte właśnie tyle
kafelek programów modern, desktopowych i stron www w kilku grupach. W
końcu w menu start widać więcej. :-)

> Udowodnij ze ma niesamowite znaczenie. Bo grupowanie w foldery było.

Grupowanie narzucone przez developerów aplikacji.

> Przypinanie wazniejszych aplikacji tez. Koniec koncow najczesciej
> uzywane ladowaly i tak na pasku szybkiego uruchamiania lub tak jak u
> mnie w jakim docku z boku ekranu.

Takie super jest to menu start a korzystasz z jakichś dodatkowych
protez?

> Zmian podfolderow grupujacych skroty na grupy kafelkow? Nosz innowacja
> po zbóju.

Na Windowsach wszystko co omija ten bałagan z podfolderami i
osieroconymi skrótami z lat 90-ych poprzedniego wieku, po odinstalowaniu
aplikacji, jest innowacją.

> Na dodatek teraz nowo zainstalowane aplikacje wpieprzaja sie do glownej
> grupy. Jak instalowalem system to czyscilem potem z tych wszystkich
> skrotow do helpow, deinstalatorow catalystow, i innych pierdol, ktore
> uzywa sie raz na pol linuksowego roku.

Na W8.1 nic się nie dodaje samo.

> Kafelki sa zajebiste z ekranem dotykowym dla usera co ma 7 aplikacji na
> krzyz. Dla kogos kto zuywa wiecej niz 10 aplikacji kafle to przerosat
> formy nad trescia. Po zainstalowaniu pakietu Corel i Open office caly
> ekran startowy jest zajety.

Może jednak zafunduj sobie mysz z kółkiem przewijania. W Biedronce
niedawno były za kilkanaście złotych.

> Kazdemu zatemwedle potrzeb. Desktopowym userom zrobiono na zlosc,
> wciskajac im, ze "kafelki beda lepsze".

Kto konkretnie tak wciskał. Poproszę o linki. To wyznawcy sekty Św Menu
Start wciskają że Ekran startowy jest gorszy nawet nie znając jego
możliwości.

> Nie sa i nie bede. Do czasu az grafika komputerowa bedzie polegala na
> myzianiu paluchem po pelnookiennej aplikacji.

Nie muszą. Aplikacje desktopowe nigdzie nie odchodzą.

--
Piotr Borkowski