Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Thu, 4 Jul 2013 09:29:41 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:

> Jeśli producent upiera się, że nóż do chleba mozna stosowac do cięcia
> tapet, to ja jednak twiedze, ze noz do chleba jest najlepszy do krojenia
> tapet, a do ciecia tapet wybieram noz do tapet.

> KAfelki są idealne do ekranów dotykowych.

> Przy ekranach bezdotykowych zastepuja rozwijane menu start. Robia to
> jednak znacznie gorzej. KAfelki zajmuja za duzo miejssca,

No i? W czym konkretnie jest to problem że zajmują tyle miejsca ile
zajmują?

> a otewarcie
> ekranu start z kafelkami zaslania mi caly obszar roboczy.

Otwierając stare menu start w rzeczywistości chciałeś oglądać pulpit.
Logiczne.

> Brak ergonomi przy uzywaniu mysza i klawiaturą.

Zapewne chodzi Ci o jakieś potoczne znaczenie tego terminu bo naprawdę
chyba nie będziesz się upierał że gdzieś zostały przekroczone możliwości
psychofizyczne człowieka.

> Wiec podtrzymuje, ze to co napisalem wczesniej to jest na niekorzysc -
> kafle na bezdotykowcu tracą na funkcjonalnosci a nie dodają/ulepszają.

Choćby Live tiles nic nie dodały do koncepcji application launchera.
Większe możliwości dostosowania do swoich potrzeb to nie jest
ulepszenie.

--
Piotr Borkowski