Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Po co Windows 8.1 ?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 5 Jul 2013 17:39:22 +0000 (UTC)
Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Tak jak się spodziewałem brak merytorycznej odpowiedzi. :-)

> Zaraz, zaraz, i nie wolno bylo sobie potem pozmieniac co w jakim
> podfolderze? Mozna bylo.

Robiąc bałagan przy odinstalowaniu.

> Uzupelniam je. Menu start plus jak to nazywasz protezy dawaly maksimum
> ergonomi. Teraz mi zabrano menu start.

Zmieniono na coś funkcjonalniejszego. Przy okazji pozbyto się bit rotu z
lat 90-ych.

> To gdzie jest po zainstalowaniu? :) Skoro niema menu start...

Na ekranie Wszystkie aplikacje.

> Jego mozliwosci sa mi znane.

Nie widać tego po twoich zarzutach o tym jak to użycie scrolla w myszce
łamie ergonomię albo jak to mało jest miejsca na Ekranie Startowym.

> No chyba, ze otworzysz ekran startowy....

No tak zapomniałem że najlepiej się wszystko czyta na Pulpicie po
otworzeniu Menu Start. Jako że pętlę zarzutów zaczynasz od początku aby
nie zaśmiecać grupy EOD z mojej strony.

--
Piotr Borkowski