Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zabezpieczenie systemu Windows 7
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Thu, 04 Jul 2013 15:49:32 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Ryk raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> http://getgreenshot.org/ - małe, darmowe, a od razu masz możliwość robienia
> zrzutu ekranu np. aktywnego okna.

Ja kiedyś - przez wiele miesięcy, kilkadziesiąt razy dziennie -
używałem świetnego programu "Screenshot Captor"
http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/screenshotcaptor/
Po tym, jak przy mailingu nie mogłem już wydzierżyć robienia
najpierw zrzutu ekranu, potem wracania do programu produkcyjnego,
kopiowania nazwy jaką chcę nadać screenshotowi,
potem wracania do screenshota i dopiero zapis do obrazka.
Screenshot Captor ma tę zaletę, że obrazek zrzutu pamięta
niezależnie od schowka systemowego, oczywiście ma skróty, w tym taki,
który wywołuje kursorek do objechania obszaru ekranu,
który nas interesuje, potem Alt+S (proszę, pamiętam jeszcze skrót)
i mamy piękny "skrinszot" !!!

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/