Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 11:39:34 +0000 (UTC)
Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> wrote:
> Cześć,

> od pewnego czasu testuję TV, działa niesamowicie, ale cenę ma też dość
> znaczną, a ja to potrzebuję do drobiazgów, więc się zwróci za jakieś 10
> lat :D

> A może jest jakiś darmowy odpowiednik TV? Nie musi mieć wszystkich
> możliwości. Wystarczy ,,podrzuć coś maksymalnie prostego drugiej stronie
> i miej jej pulpit u siebie chybcikiem''.

> Jest niby  trochę takich rozwiązań, ale może macie coś wypróbowanego,
> przetestowanego, że działa i wiadomo jak działa?

Najbliższym darmowym odpowiednikiem może być jedynie Pomoc zdalna.
Jedyna różnica to kierunek podrzucania. Osoba wymagająca pomocy
musiałaby wysłać za pomocą kreatora zaproszenie na twój adres poczty lub
w nowych Windowsach skorzystać z opcji "Łatwe połączenie" i przekazać Ci
hasło, którego użyjesz ze swojej strony w tej funkcji.

--
Piotr Borkowski