Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 8 Jun 2013 03:45:09 +0200
Dnia Fri, 31 May 2013 16:38:36 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

> Problem ludzi hejtujacych ribbona/wstege poleg na tym, ze nie poswiecili
> chwili by go zrozumiec, zrozumiec idee za nim stojaca.
> Praca z ribbonem jest fajna, bo jego zakladki to pewne konteksty, ktore
> reprezentuja zbior powiazanych logicznie funkcjonalnosci. Jak sie na to
> spojrzy w ten sposob i to zrozumie, to potem latwo sie go uzywa, bo mysli
> sie na zasadzie: chce zrobic A, A nalezy do zbioru X, a X jest
> reprezentowany przez zakladke w ribbonie, gdzie jeszcze dodatkowo sa
> pogrupowane rzeczy wg wspolnego typu.

R.e.m.e.K - mnie akurat ribbon może nie od razu, ale dość przypadł do gustu.
Inna sprawa, że ta jego kontekstowość jest chwilami zbyt kontekstowa. :)
Tyle, że ja z tych wrednych, co sprawdzają co się gdzieje gdy. I np. fakt,
że po pacnięciu w Alt wyświetlają się kolejne przyciski do pacnięcia,
wywołujące odpowiednie funkcje bez klikania myszą, czy to, że przeskakiwanie
po kolejnych zakładkach wstążki rolką myszy dość szybko sobie przyswoiłem.
Owszem - tu i ówdzie układ / zestaw przycisków na wstążce modyfikuję pod
swoje potrzeby. Ale fakt faktem - IMVHO - to nie jest takie durne
rozwiązanie. :)

(ciach…)

[ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would         ]
[ disable it.                                                  (Max Payne) ]