Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Tue, 21 May 2013 14:10:36 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 13:27:01 +0200, 1634Racine napisał(a):

> po prostu 2000pro jest moim od lat pakietem i nigdy nie bylo problemow; raz
> takie wymagania, raz śmakie - zawsze bylo, co potrzebne, stad od nastepcy
> oczekuje tego samego. To wszystko.

Ja pamietam, ze piszac w 2000 jakas tam prace wieksza, magisterke czy cos w
ten desen zawsze palowalem sie z automatycznym spisem tresci, stylami,
obrazkami - wiecznie sie to rozjezdzalo. W 2010 wszystko dziala dokladnie
tak jak tego oczekuje.

> Licze sie z tym, ze po pierwsze - nastepca bedzie juz jednak kolubryna
> wagowa, po drugie - ergonomicznie inny.

Zainstalowany 2010 (Word, Excel, OneNote i PowerPoint) zajmuje 450 MB, z
czego 80 zajmuja szablony. Samo exe worda ma 2MB, ale oczywiscie korzysta z
wielu DLL, ktore sa juz ciezsze. Tak czy owak nie odczuwam zadnego mulenia,
ale w sumie mam zbyt mocny komp, zeby byle Word mogl go zacinac.

--
pozdro
R.e.m.e.K