Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sat, 01 Jun 2013 00:15:03 +0200
Też nie przepadam za wstążką, więc doinstalowałem sobie UbitMenu -
<http://www.ubit.ch/software/ubitmenu-languages/> Mogę jednocześnie
korzystać z tradycyjnego menu, jak i ze wstążki.

Jednak, istnieje jeszcze ktoś komu się te wstążki się nie podobają :)

Pisano tutaj, że można się przyzwyczaić. Tak to prawda, jeśli korzysta się z nich sporadycznie dla wpisania kilku linijek, lub jeśli korzysta się z nich ciągle (ciągłość w przypadku MS trudno zachować). Ja teraz/od jakiegoś czasu zarabiam pisaniem prac. Po instalacji wstążkowych wynalazków niczego nie mogłem znaleźć :) Kilkanaście lat temu było inaczej :) Napisałem pracę magisterską, promotor był zadowolony :) Jednak recenzentem pracy został gość, który redagował uczelnianą gazetkę w LeX'ie. Pokazał mi błędy, od tego czasu pisząc cokolwiek używam jednej spacji i jednego enter'a - i więcej nie potrzeba :)

Jeśli ktoś chce spróbować - to niech wstawi w edytorach (te w stylu: to co piszesz widzisz, WISIWIG) Lex'a dwie spacje/enter'y pod rząd. Zapewniam, że nie przyjmie. Implementacje LeX'a pod windows są!

Z drugiej strony, trudno komuś wytłumaczyć (a sam widzi), że znaki nie układają się równo w kolumnach. Pomaga tłumaczenie, że znaki Times New Roman dla I i M ma różną szerokość :) (czasem mówią - to ja wstawię dwie spacje, co i tak nie pomoże) :), najgorsze, że ta praca jest magisterką. Tia - fixedsys - ta podpasuje :)

Sorry, wypiłem - muszę wypluć to co przeczytałem i dziś napisałem :)

Wracając do tematu, jest takie rozszerzenie o nazwie OfficeTab (dla Offffice 2007 na pewno), jest bezpłatne i daje możliwość umieszczania kolejnych dokumentów w kartach/zakładkach. Przydatne o ile chce się pracować na kilku dokumentach równocześnie.

--
Artur
0 weeks 1 day 23 hours 45 minutes 9 seconds and 591 milliseconds.