Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Tue, 14 May 2013 23:09:59 +0200
W dniu 2013-05-14 14:25, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2013-05-14 12:57,  *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
katalog z profilem waży 21,75GB.

Nie podskoczę - na firmowym 1.6 GB - w domu pewnie więcej, ale nie tak dużo :)
[...]
Mnie bardziej się zawsze rozchodzi o pewne jego niedoróbki, które może zbyt
wielkie nie są, ale potrafią tak wpienić, że poezja. Ot choćby ten brak
odświeżania zawartości danego folderu i konieczność przeklikiwania się w
inny folder i z powrotem do właściwego, żeby Thunderbird zatrybił, że nowa
poczta tam wpadła. :-/

Nie nauczyłem zie używać zakładek (w przeciwieństwie do firefoxowych), ale
potrafię sobie wyobrazić, że to denerwuje :)

>Napisałem, że ma wszystko, ale jednak nie - jednaj rzeczy mi brakuje
>(lub nie odkryłem łatwej metody na to) - synchronizacji przeczytanym
>postów na newsach pomiędzy moimi oboma kompami...
IMVHO jednie synchronizacja folderu News pozostaje.

Znaczy pendrak - niewygodne (mimo, że 3 mam teraz w kieszeni), podobnie
myślałem o wersji mobilnej. Najbardziej jednak pożądam czegoś na kształt
Synca z Firefoxa, który działa wyśmienicie :)

Pozdrawiam - Mirek
be urazy, nie rozumiesz

--
Artur
0 weeks 1 day 12 hours 13 minutes 1 second and 124 milliseconds.