Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 00:42:26 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j33gj9.7m8.1@pb2004.pl
[....................]
> Tak zrobił. Przecież Vista/Win7 nie powstały od zera tylko zostały oparte
> na bazie poprzednich systemów.

ale co z tego? ide o zaklad, że juz "dzisiaj" MS moglby wydac w8 (na
poziomie jakosci "visty 8"...) i co? tez by sie piało, że w7 to chłam
starociowy, za to w8 dzisiejsze daje niewiarygodnie wieksze mozliwosci? I
tak by bylo :) Vide: chocby przy viscie srednio udanej (najdelikatniej
mowiac) byly zdania, że to skok w kosmos w porownaniu z xp.
ja sadzę, że w7 jest standardowym zabiegiem wyciagajacym z rynku kasę. Nie
da sie porownac jakosciowej wielkosci skoku w98->w2k, czy nawet w2k -> xp ze
skokiem xp -> vista/w7. Ergo: rynek sprzetu jest w jakis tajemniczy sposob
"zmowiony" z rynkiem windowsowym: nowy, ciezki system wymaga mocniejszego
sprzetu => zakup sprzetu. Wystarczy teraz znaczaco ograniczyc wsparcie dla
starego systemu, aby wywolac naturalny odruch korporacji/firm ku nowemu
systemowi, a to wymusza nowy/mocniejszy sprzet.
Sprawa banalnie prosta.

wiesz kiedy jest sprawa? kiedy bys mial w xp-w7 roznice jakosciowa
analogiczna do w98-w2k (pro).

> Było gorzej, mniej wygodnie i wolniej.

no, tutaj to zdania moga byc podzielone...; az taki ostry sÄ…d (chyba) nie
jest prawdziwy. Przy czym: caly czas jest to wÄ…tek o tym, czy jest az tak
lepiej, że w7 aż narzuca sie. Za kase. Czesto dodatkowa na nowszy sprzet.

> Jeśli będzie popularnym formatem jak mp3 i xvid to oczywiste.

sprawa odtwarzania multimediow powinna byc w zasadzie poza dyskusja o "za i
przeciw nowym systemom"; teoretycznie juz jutro moze byc ten klopot z w7; MS
po prostu musi wowczas umozliwic dokomponowanie do systemu brakujacych
skladnikow do kodowania/dekodowania - gdzie tu motyw nowego systemu?

> Ależ ja tylko odpowiadam na pytanie co się zyskuje migrując z XP na Win7.
> Nic tu o natychmiastowej potrzebie nie piszÄ™.

rozumiem :) natomiast ja dywaguje nad gwaltownym i lekko pretensjonalnym,
żeby nie powiedziec: szpanerskim, flekowaniem xp, bo oto mamy w7.