Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 00:08:10 MET DST

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
news:j33pgi$d13$1@dont-email.me...

> bzdura ^2

No więc, słucham, co jest dla mnie istotne, jestem właśnie przeciętnym (choć
nieco zaawansowanym) uzytkownikiem...? Czy może znów próba uszczęśliwienia
mnie na siłę "po co ci własna żona, lepsza młoda cycata kochanka do *.*
(cenzura) :P

> dla kowalskiego ktory nie ma pojecia co to sandbox, antywirusa ma, albo i
> nie
> te roznice sa miazdzace

Nie odczułem, by mnie coś zmiażdżyło, poza ewentualnie wymaganiami
wydajnościowymi nowszych systemów, W98 nad W95, W2k nad NT4, XP nad W2k,
V/W7 nad XP...

> wlasnie...

Właśnie co...? Nie poprzestaję na instalacji domyślnej. ZAWSZE coś poprawię,
zmieniÄ™.
Zanim to zrobie, czasem sobie odsłucham empeczyka, czy obejrzę film, jeśli
już siedzą kodeki. Poprawki zakładam jako pierwsze, kosmetyką zajmuję się
później.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com