Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 18:40:41 MET DST

Użytkownik 1634Racine napisał:
> Piotr B. (pb2004) in news:j32tku.7vs.1@pb2004.pl
>

> to niech MS zabezpieczy xp, żeby bylo OK. Jak Ci dach przecieka -
> budujesz nowa chalupÄ™?

Tak zrobił. Przecież Vista/Win7 nie powstały od zera tylko zostały
oparte na bazie poprzednich systemów.

> bez w7 bylo źle (z opera na przyklad?)

Było gorzej, mniej wygodnie i wolniej.

> za chwile w7 bedzie bee jak pojawi sie jakis nowy/lepszy format :) Stara
> spiewka.

Jeśli będzie popularnym formatem jak mp3 i xvid to oczywiste.

> nikt nie mowi, ze nie wniosly; ale czy az tyle, żeby wywalac xp i
> kupowac w7 ?(kupowac!, bo za darmoche MS nie rozdaje).

W tym wątku była mowa o przejściu z win7 na xp.

> Rozumiem w98 -> xp.Rozumiem nawet w2k -> xp. Nie rozumiem w 100%
> potrzeby gwaltownej xp -> w7 i to jako kupno.

Ależ ja tylko odpowiadam na pytanie co się zyskuje migrując z XP na
Win7. Nic tu o natychmiastowej potrzebie nie piszÄ™.

--
Piotr Borkowski