Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 00:54:32 MET DST

Piotr B. (pb2004) in news:j33h7r.7c4.1@pb2004.pl
[........................]
> Jaki chcesz dowód że Syrenki nie przerobisz na Ferrari?

otóż to :) zaczyna się: xp = syrenka, w7 = ferrari. Wlasnie o to mi chodzi,
że tak zapewne nie jest.

> Instalacja kodeków dociągniętych z sieci przez ZU jest doskonałym źródłem
> malware.

no to zaraz z w7 tak bedzie; jak i z w98, z w2k, z xp. kwestia nowych
formatow multimediow. Jakiz to problem? myslisz, że chlopaki nie knuja juz
nowych "xvidów"?

> Dostanie z nowym laptopem w jego cenie.

no, to od razu trzeba tak mowic :) czyli wystarczy ograniczyc wsparcie xp, a
pedzone owczym natchnieniem korporacje rzuca sie na w7 ze wsparciem.
Oczywiscie: "strasznie" stare laptopy/pecety beda za slabe. Czujesz,
oczywiscie, sprawe.