Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 14:24:30 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
>A czym zagraża to wpisanie?

Podobno używanie regedita grozi zepsuciem systemu.

>No i ZU cieszy się z autostartu.

Albo wkurza.

>Ba! W Windows i tak milion rzeczy jest w GUI. Np. w Gnome byle pierdółka
>siedzi w gnomowym rejestrze.

Ja tam nie wiem. Gnome szczęśliwie nie używam.

>O /etc/ nie wspominając.

Nie przypominam sobie żebym cokolwiek grzebał w /etc, co miałoby wpływ
na działanie środowiska okienkowego.

>Aha, nigdy nic nie zmieniałeś w /etc/

Och, oczywiście, że zmieniałem. Na przykład konfigurację postfiksa, albo
MySQL.

>ani w gnomowym rejestrze.

Na szczęście nie.

>Mariusz, weź się chwilę zastanów.

No właśnie się zastanawiam. (swoją drogą, w siódemce wreszcie jest
odpowiednia opcja w control panelu; już po piętnastu latach wciskania na
siłę, że MS wie lepiej).

>Ja nie jestem. Wpisałem w gogla i samo podało jak. Jak się boję
>regefdita, to se doinstaluję soft.

I dziwić się, że jest tyle zombies, skoro do byle gównianego wyłączenia
autostartu trzeba instalować podejrzany soft.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.