Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Michal Biek <mbiek_at_rx.pl.invalid>
Data: Sun 09 Jan 2011 - 00:32:23 MET

Mariusz Kruk log(in):
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam
> Śmiejek"

Zazwyczaj pomyłką albo czeskim błędem :-)

> Podobno używanie regedita grozi zepsuciem systemu.

Hiha ha...!

> Albo wkurza.

Czasami ;-)

Ja też sobie nie przypominam, chociaż wziąłem zimny prysznic :----D

> Och, oczywiście, że zmieniałem. Na przykład konfigurację postfiksa, albo
> MySQL.
> Na szczęście nie.

A dlaczego nie?... To zawsze zależy od chwili ... potrzebnej!:-)

No weź... weź się...!

> No właśnie się zastanawiam. (swoją drogą, w siódemce wreszcie jest
> odpowiednia opcja w control panelu; już po piętnastu latach wciskania na
> siłę, że MS wie lepiej).

I IMO słusznie...

> I dziwić się, że jest tyle zombies, skoro do byle gównianego wyłączenia
> autostartu trzeba instalować podejrzany soft.

E.tam!... One być zombies na własne życzenie, to:
1. fakt 1-szy sprawdzony
2. Wy być z m'vi'a! ;-)
3. ...

--
Używanie Windows silnie uzależnia - nie używaj go inaczej niż M$ zapisał
to w FMs.