Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 13:49:13 MET

W dniu 07.01.2011 12:07, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Oczywiście. Zwłaszcza jeśli na wszystkich stronach KB wymagających
> grzebania w rejestrze jest big fat warning żeby tego nie robić, jeśli
> się nie wie co się robi.

A czym zagraża to wpisanie? No tym, że nie będzie działał autostart.
WIęc jasne, że grzebanie w zaawansowanej konfiguracji jest dla
zaawansowanych userów.

> Wiesz, ja po fafset latach praktyki wiem co robię. ZU nie ma takiego
> komfortu.

No i ZU cieszy się z autostartu. A jak umie odpalić regedit, to ma więcej.

Ba! W Windows i tak milion rzeczy jest w GUI. Np. w Gnome byle pierdółka
siedzi w gnomowym rejestrze. O /etc/ nie wspominając.

> Nie wiem, nie musiałem nic edytować w /etc żeby nie mieć autostartu.

Aha, nigdy nic nie zmieniałeś w /etc/ ani w gnomowym rejestrze. W ogóle
do wszystkiego masz domyślne klikadełka w GUI.

> Gdzie wyłączam? Bez third-party i gmerania w rejestrze?

Mariusz, weź się chwilę zastanów.

> (które nota bene
> nic nie daje, jeśli chodzi o domyślną akcję przy dwukliku w explorerze
> o ile mnie starcza pamięć nie myli).

Nie wiem, u mnie daje.

> O ile nie jestem mastahakierem, muszę tak mieć.

Ja nie jestem. Wpisałem w gogla i samo podało jak. Jak się boję
regefdita, to se doinstaluję soft. Masz jakiś system za przykład, gdzie
wszystko da się ustawić pod wymagania usera i to w dodatku z GUI systemu?

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego