Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 07 Jan 2011 - 10:26:11 MET

W dniu 07.01.2011 09:22, Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
> Fachowo to się nazywa "bzdura".

Ależ oczywiście Panie Inżynierze, zachowałem się jak szczeniak podając
wartość nie popartą wieloletnimi badaniami, a mającą na celu jedynie
zobrazowanie skali problemu.

> Rzeczywiście łatwe proste i intuicyjne.

No skoro JA umiem to wyguglać w pół minuty, to chyba nie jest jakieś mocno
trudne. Rozumiem, że pliki konfiguracyjne w /etc/ są przyjaźniejsze?

> Ę?

No jak się bawiłem MacOSem to nie miał. Już ma?

> Oczywiście. Pod warunkiem, że chce autostart.

No jak nie chce, to go wyłączasz. Telepatycznie rozpoznających potrzeby
usera systemów jest jakby zero.

Mariusz, zaczynasz gonić piętkę marudząc, że skoro DOMYŚLNA konfiguracja
ci nie pasuje, to znaczy, że musisz mieć tak, jak chce producent. Można
dyskutować o tym, czy nie powinno być jakiegoś fajnego GUI w systemie do
ustawiania tego, ale gazylion rzeczy nie ma GUI i u osoby używającej
także czasami linuksów nie spodziewałbym się zarzutu ,,trzeba ustawić w
rejestrze coś, co da się wyguglać w pół sekundy, więc ja nie umiem i
muszę tak, jak chce producent''

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego