Re: Dziwne zachowanie wgeta pod Ubuntu

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 08 Jan 2011 - 11:24:54 MET

W dniu 08.01.2011 10:24, Dominik & Monika pisze:

> Co najmniej sto miliardów razy więcej userów.
> I dotyczy to nie tylko gier.

Owszem, dotyczy to także innych dystrybucji oprogramowania.
Świetna sprawa, wkładam płytkę i nie muszę się naklikać.

Szczerze mówiąc, może z 3 razy w życiu miałem potrzebę zaglądania na
płytkę. Było to w latach 90, jak się programy dostawało na płytkach z
czasopismami i faktycznie wiedziałem, że Moja Ukochana Instalka jest w
katalogu X na płytce i szybciej ją tak odpalić niż przez system
zarządzania płytką.

No ale skoro z premedytacją chciałem, to przytrzymanie shifta nie jest
problemem.

Ba, często korzystam wręcz z tego, że skoro płytkę ktoś włożył
wcześniej, to naciskam WYSUŃ/WSUŃ, bo szybciej przyciskiem na obudowie
niż programowo.

> Autorun jest jednym z głupszych pomysłów. Jeszcze głupszym
> jest tylko małpowanie tegoż przez dystrybucje Linuksa...

A dla mnie autorun jest wspaniałym wynalazkiem. Co prawda w czasach
odchodzących płytek, a coraz częstszych dystrybucji oprogramowania przez
internet traci na znaczeniu, ale to jeden z genialniejszych pomysłów MSa.

Sam ostatnio taką płytkę konferencyjną dla polonistów generowałem. Nie
musieć wytłumaczać 100 osobom, jak odpalić dostępne tam materiały --
bezcenne.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego