backup serwera 2008 - pełna kopia systemu

Autor: Zoltar <tv5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2010 - 23:53:28 MET

witam

niedawlo wdrozylem w firmie serwer dedytkowany HP z windows 2008 r2 st.
chcialbym zapytac sie szanownych grupowiczow jak zrzucic stan serwera
pracujacego 24h/7 tak aby mozna bylo w razie awarii systemu wrzucic go
szybko na nowo. chodzi mi glownie o sam system operacyjny. czy jest jakies
oprogramowanie darmowe lub niedrogi program ktory by mi to zrzucał na jakis
dysk, udział sieciowy,etc. nie interesuja mnie programy ktore wymagaja
uruchomienia serwera z plyty cd/dvd gdyz serwer caly czas pracuje. doradzcie
jak sie zabezpieczyc w takiej sytuacji. dodatkowo system operacyjny jest
caly czas poddawany modyfikacjom, przynajmniej kilka razy na tydzien.
z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam