Re: backup serwera 2008 - pełna kopia systemu

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 04:04:04 MET

Dnia Tue, 21 Dec 2010 23:53:28 +0100, Zoltar napisał(a):

> witam
>
> niedawlo wdrozylem w firmie serwer dedytkowany HP z windows 2008 r2 st.
> chcialbym zapytac sie szanownych grupowiczow jak zrzucic stan serwera
> pracujacego 24h/7 tak aby mozna bylo w razie awarii systemu wrzucic go
> szybko na nowo. chodzi mi glownie o sam system operacyjny. czy jest jakies
> oprogramowanie darmowe lub niedrogi program ktory by mi to zrzucał na jakis
> dysk, udział sieciowy,etc. nie interesuja mnie programy ktore wymagaja
> uruchomienia serwera z plyty cd/dvd gdyz serwer caly czas pracuje. doradzcie
> [...]

Zastrzegam od razu, że z narzędzia tego korzystałem tylko dla Windows w
wersjach dla stacji użytkowników (wobec czego - XP / Vista / Windows 7) -
ale może sprawdź próbną wersję Acronis True Image.

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]