Re: backup serwera 2008 - pe³na kopia systemu

Autor: Robert Worec <Robtn_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 09:14:26 MET

W dniu 21.12.2010 23:53, Zoltar pisze:
> witam
>
> niedawlo wdrozylem w firmie serwer dedytkowany HP z windows 2008 r2 st.
> chcialbym zapytac sie szanownych grupowiczow jak zrzucic stan serwera
> pracujacego 24h/7 tak aby mozna bylo w razie awarii systemu wrzucic go
> szybko na nowo. chodzi mi glownie o sam system operacyjny. czy jest jakies
> oprogramowanie darmowe lub niedrogi program ktory by mi to zrzuca³ na jakis
> dysk, udzia³ sieciowy,etc. nie interesuja mnie programy ktore wymagaja
> uruchomienia serwera z plyty cd/dvd gdyz serwer caly czas pracuje. doradzcie
> [...]

w podobnej sytuacji, na W2K3, ja uzywam narzadko Images for Windows
firmy Terabyte; w pakietku dodatkowo rózne inne przydatne oprogramowanie
dla win oraz dla Linuxa. W kwietniu zapłaciłem za nie 170 zl. Jest 30
dniowy Trial.

http://www.terabyteunlimited.com/downloads-image-for-windows.htm

pozdrawiam - Robert