W obronie Internet Explorer

Autor: MS <gissen_Spam-precZ__at_o2.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 22:34:34 MET

Witam

Od okolo 2 lat sledze "rankingi" przegladarek internetowych i... wszedzie
psioczą na Internet Explorer jaki to on zły jest, ile to dziur ma, jaki on
niewydajny, testów nie przechodzi i w ogole ojej katastrofa....Sa naturalnie
i pozytywy ale zostaja one nieco w cieniu. Jak sie to czyta to moznaby wpasc
w stres albo jakas załamke. Jestem szczesliwym uzytkownikiem IE. Obecnie
uzywam wersji 8 RC 1 i.... jestem bardzo zadowolony. Ktoregos dnia
zainstalowałem sobie dodatkowo Opere, Firefoxa i Google Chrome i nie
odczułem roznicy w szybkosci. Uwazam ze jak ktos ma słabe łacze to zadna
przegladarka mu nie pomoze. Szybkie łacze to oczywiscie za mało. Musi byc
jeszcze plynne (brak gubienia pakietow i niskie lagi - dot. głownie laczy
radiowych). Jesli spelnione sa te dwa warunki to dla zwyklego uzytkownika
roznica jest zadna albo znikoma. W IE 8 podobaja mi sie nowe funkcje tj. In
Private oraz Smart Screen. Nie pamietam aby od wersji 7, IE kiedykolwiek mi
sie zawiesił. Nawet uzywajac nakladki Avant Browser. Juz czekam na wersje
finalna.

A czy ktos z Was moglby potwierdzic moje slowa.? Widzicie jakies mocne
strony IE ?

Ciekawi mnie jakich przegladarek na codzien uzywaja forumowicze z tytułem
Microsoft MVP , bo wiem ze tacy tu pisują :) ?

MS