Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 23:36:36 MET

W artykule <gmadpq$gqn$1@nemesis.news.neostrada.pl>, MS napisał(a):

> Od okolo 2 lat sledze "rankingi" przegladarek internetowych i... wszedzie
> psioczą na Internet Explorer jaki to on zły jest, ile to dziur ma, jaki on
> niewydajny, testów nie przechodzi i w ogole ojej katastrofa....

Jakieś stare muszą być te rankingi.

> Jestem szczesliwym uzytkownikiem IE.

Gratuluję :)

> A czy ktos z Was moglby potwierdzic moje slowa.? Widzicie jakies mocne
> strony IE ?

Jedną. Działają pod nią strony w oparciu o ActiveX (czyli pisane specjalnie
pod IE).
Czyli generalnie tak jak z papierem toaletowym - używam, bo muszę.
W całej firmie jako podstawowej używamy przeglądarki alternatywnej (celowo
nie robię jej "reklamy", żeby nie zostać o to posądzonym).
A IE używamy tylko dla stron z AX. No i na nowych systemach do... pobrania
przeglądarki alternatywnej. I tutaj kończą się jej zalety.

> MS

Boisz się podpisać? ;)

Jacek