Re: gdy niemozliwy inny OS na laptopie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 03 Feb 2009 - 22:47:17 MET

Wojciech "Spook" Sura in news:gm7a4o$8pf$1@inews.gazeta.pl
[............]

odnosze wrazenie, ze w opisie tendencji rozwoju OS-ów - masz w banalny
sposob racje.
Ergo: co do visty jako takiej - najprawdopodobniej mylisz sie,ze szczegolnym
uwzglednieniem slowa "skaże" :)

ja podejrzewam, ze wyprze bardzo szybko.

"ja tylko pytalem" o... no wlasnie, o drobiazg zwiazany z lektura tu i tam
o klopotach z instalacja tego i tamtego na tym i owym.
Sugerowana przez Ciebie opozycja moja do burz dziejowych jest wiec wysoce
niestosownym p... :) :) :)