Re: W obronie Internet Explorer

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Feb 2009 - 18:21:50 MET

Dnia Tue, 3 Feb 2009 22:34:34 +0100, MS napisał(a):

> A czy ktos z Was moglby potwierdzic moje slowa.? Widzicie jakies mocne
> strony IE ?

Owszem. Na przykład jako jedyny bardzo dobrze współpracuje z serwerkami
http/s wbudowanymi w rozmaite sprzęty typu routery i switche. Tam gdzie
inne przeglądarki potrafią się wysypać, działają wolno lub źle
wyświetlają menu, IE 7.0 działa szybko, płynnie i stabilnie. Sporo czasu
spędzam na konfigurowaniu sprzętów, więc coś mogę o tym powiedzieć.

> Ciekawi mnie jakich przegladarek na codzien uzywaja forumowicze z tytułem
> Microsoft MVP , bo wiem ze tacy tu pisują :) ?

90% czasu spędzam w Operze, którą bardzo cenię za funkcjonalność,
stabilność i małą zajętość zasobów. Działa w każdym systemie, a że w
najnowszych wersjach ma wbudowaną synchronizację zakładek, notatek,
historii, a nawet przycisków szybkiego dostępu i własnych wyszukiwarek,
więc wszędzie mam ten sam interfejs, te same przyciski i zakładki. Nawet
na komórce w Operze Mini też mam swoje zakładki dostępne.

Funkcję synchronizacji zakładek oraz parę innych miłych dodatków ma też
darmowy programik IE7 Pro - czyli dodatek do IE, tworzący wraz tą
przeglądarką całkiem udany duet. Pozostanę jednak przy Operze, gdyż
niestety, jedną z największych wad IE, wynikającą chyba ze źle
zaprojektowanego silnika, jest brak płynnego skalowania wyświetlanych
stron wraz z grafiką i wszelkimi osadzonymi obiektami (np. filmiki,
flashe etc.). W czym Opera jest i pewnie długo jeszcze będzie nie do
pobicia przez żadną przeglądarkę.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/