Re: jak zwiększyć ilość sesji w XP home editin

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 23:57:53 MET DST

W dniu Tue, 4 Apr 2006 19:04:15 +0200, osoba określana zwykle jako
Konrad Kosmowski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Przeczytaj EULA, jest tam napisane np. że nie można do systemu
>podłączać niczego w rodzaju multipleksera (tak, że z jednej strony to
>wygląda jako jeden użytkownik, z drugiej eksportuje dany zasób dla
>większej ilości). Postawienie Samby i udostępnianie w ten sposób zasobu
>podpadało by pod to - ale raczej nikt nie będzie tego ścigał w żadne
>sposób.
>
>Ale już na pewno nie można np. postawić serwera z Linuksem, na nim
>kolejki drukarki SMB, która przekazuje wydruki na serwer (w sensie np.
>XP Pro) jako jeden użytkownik.

Ehem. I jeszcze jak napiszą, że możesz używać tylko w zielonym kapeluszu
i różowych pantoflach, to też będziesz się stosować?
Mam niejasne i niczym nie poparte wrażenie (Zbyszkiem Okoniem nie jestem
;->), że mogą sobie taki punkt licencji zwinąć w rulonik i przetestować
to i tamto.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I am Borg of Borg: Redundancy is irrelevant.
\  Kruk@epsilon.eu.org   /