Re: WinXP Sp2 - przerwania

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 23:54:14 MET DST

Użytkownik "rzemyk" <rzemyk84-wytnij@to-o2.pl> napisał w wiadomości
news:e0sfl2$833$1@kastor.ds.pg.gda.pl...
> 1. Podczas sluchania muzyki, gdy odpale nawet najmniejsza aplikacje
> muzyka zaczyna sie przycinac az do momentu uruchomienia tamtej
> aplikacji, jezli chodzi o notepada to ok ale jak juz visual studio czy
> inny kombajn to padaka
>
> 2. Po dluzszej pracy komputera (najczesciej po jakiejs przerwie gdy do
> niego wracam) mam co 2 sek jakies przerwanie pracy na powiedzmy 0,1 sek,
> objawia sie to przycinaniem piosenek, filmow czy chociazby plynnego
> poruszania kursorem dokladnie z ta czestotliwoscia.

Niech zgadnę, płyta z chipsetem VIA, a zainstalowałeś Hyperiona, aka 4 in1 ?
WYWAL!!
Jeśli UDMA, to tylko systemowe.
U mnie jest tylko systemowe (co prawda chipset Intela) i nic mimo UDMA nie
tnie. Na jednej z płyt miałem VIA i 4in1 i cięło wszelkie dźwięki jak jasna
cholera, nie pomagało nawet dać proirytetu realtime.
Pomogło natychmiast, gdy wyrzuciłem wsparcie UDMA z 4 in 1.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,