Re: jak zwiększyć ilość sesji w XP home editin

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 00:02:43 MET DST

** Mariusz Kruk wrote:

(Ciach warunki EULA)

> Ehem. I jeszcze jak napiszą, że możesz używać tylko w zielonym
> kapeluszu i różowych pantoflach, to też będziesz się stosować?

Jeżeli o mnie chodzi to mam to w dupie i Windows generalnie nie używam,
posiadam jedną licencję Windows XP Pro i ostatnio odpaliłem to do
wypełnienia PIT. Stoi w szafie i się kurzy dostępny przez TS. :)

Natomiast jeżeli chodzi o sytuację w której ja biorę odpowiedzialność
za legalność postawionych rozwiązań to w żadnym wypadku (chyba że
przełożony wyda mi taką dyspozycję biorąc odpowiedzialność niejako na
siebie) nie zrobię *nic* co jest w jakimkolwiek stopniu wątpliwe
legalnie.

> Mam niejasne i niczym nie poparte wrażenie (Zbyszkiem Okoniem nie
> jestem ;->), że mogą sobie taki punkt licencji zwinąć w rulonik i
> przetestować to i tamto.

A masz jasne i poparte czymś wrażenie, że nie?

Przecież ja napisałem, że generalnie w domu bym się tym nie przejął (o
ile miałbym takie potrzeby) - ale w normalnych (dla mnie jakoś normalne
od dłuższego czasu jest to, że softu używa się głównie w celach
zarobkowych jako środek/narzędzie) łamanie licencji jest nie do
pomyślenia, nawet jak jest ona totalnie śmieszna.