Re: ¦rednia prêdko¶æ internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: Łukasz Jagiełło <Lukasz_at_p0x.in.heaven>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 12:40:48 MET

Dnia 05.03.2011 dzanus <dzanus@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Pomy¶lê identycznie jak Ty. Skoro p³acê za autostradê i mam czym jechaæ 140
> km/h to jak pojadê 1/30 fragment tego odcinka z prêdko¶ci± mniejsz± ni¿ 90%
> to nie muszê p³aciæ. Pragnê podkresliæ, ¿e skoro mam zap³aciæ te powiedzmy
> 10PLN to nie interesuje mnie deszcz, snieg, noc, zakrety oraz wypadki lub
> te¿ anemiczni u¿ytkownicy tej autostrady.

Przesadzasz, oczywiście zdarzają się usterki, zdarzają się wypadki itd.
Ale jak dobrze pamiętam to chyba o któryś odcinek autostrady na południu
to już się sądzą, czy można nazywać coś autostradą i pobierać za to
opłaty jak jest rozkopana co kilkaset metrów. Zdrowy rozsądek i nie
przesadzanie żadnej ze stron.

> Druga sprawa jak w kontakcie
> czesto mam 210V lub mniej to te¿ nie muszê za to p³aciæ?

A jak będziesz miał cały czas 10V i Energa czy inny operator Ci powie,
że przecież możesz mieć do 230V to też będziesz szczęśliwy ? Jak dla
mnie to ustawodawca chce ukrucić właśnie takie rażące przypadki
oszukiwania klientów.

> [...]
> bym siê gdyby na 2 dni przed zap³at± za fakturê nie rzucili siê ostro do
> testowania. Mocno w±tpie aby którykolwiek z operatorów by³ w stanie sprostaæ
> takim wysokim wymagani± jakie chce na³o¿yæ MI. Pamiêtajmy o tym, ¿e gorszy
> jeden niezadowolony klient ni¿ setka zadowolonych. Rynek siê wyreguluje sam,
> ludzie ju¿ najedli siê internetów z GSM-ów i uryniastych operatorów wiedz±
> jak to "dzia³a" rok dwa nauczeni b³êdem pójd± tam gdzie bêdzie dzia³aæ
> dobrze. Chory pomys³ z chorego ministerstwa dróg zrobiæ nie umiej± to siê
> wzieli za internet.... efekt.... dramat.

Rynek rynkiem, ale trudno, żeby klient uwiązał się do oszusta i płacił
mu np. rok czy 2 lata, tylko dlatego, że właśnie rynek się reguluje sam.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Jagiełło