Re: Info z UKE

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 12:31:13 MET

Jak by nie patrze z perspektywy pomysu, pomys wietny

Z perspektywy maego operatora jak by to dobrze rezegra ja widz same
zalety:

1) prawdopodobnie znikn oferty GSM-w 7-10mb czy tam n mb gdzie realnie na
wsi ani 256k nie ma a i w miecie czsto nie lepiej.
2) prawdopodobnie znikn oferty ne*strad "z modulacj adaptacyjn" tj
6-10-20 mbit gdzie to sie kupuje, a rzadko spotyka jako e np WT s na 2mb a
klient kupuje do 20. (mwic inaczej jak by to by DSL to & t p nie
sprzedaa by wiecej jak 2)
Odnonie jeszcze ne*strady pragn zauway i klienci tak narzekaj e
kupili 10mb a maj na og 2 czy tam 4 a czasem co im wiecej tylko skoczy,
ale trzeba te zauway e oferta 6mb kosztuje przykadowo 10z wiecej od 2
wiec w/g mnie tu jest all ok.
3) moe to spowodowa wzrost ceny aczy konsumenckich co oczywicie dla
operatora jest zalet.
4) super szybka sie LTE 150 czy tam 300mb dla klienta przestanie mie prawo
bytu.

Tak swoj drog oferty mog nie znikn z reklam, zareklamuj tylko poprostu
nikomu tego nie sprzedadz. a klient i tak przyjdzie.
Ja osobicie wole mie 1000 klientw z pakietami 1mbit po 50zl ni 1000
klientw z pakietami 6mbit po 59 :-) a rozumiem e tak ustaw do tego
zmierzamy :)

z minusw:
1) wiadomo jak sami klienci testuj cza

Odnonie progu dziaania usugi na poziomie 90% i jak nie bedzie dziaa to
abonent nie paci mi sie podoba 99% te mogo by by na to samo by wyszo.
(wychodzi na to e to wanie jest ten zapowiadany darmowy internet :)

realnie 50% byo by fajn opcj cho osobicie wola bym to 90% cho wida
e jest to puszczone na zasadzie rzucimy im 90% to na 50 zgodz si bez
problemu :) a wogole jak w artykuach bdzie to adnie wyglda :).
Wybory... no ale rozumiem e urzdy te musz si reklamowa.

Pozdrawiam