Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 19:34:18 MET

> Prosta sprawa, kupujesz hurtowo łącze np. od TPSA 500Mbit, to raczej nikt
> Ciebie nie oszukuje w tym co kupujesz co do volumenu przynajmniej.
> Dlaczego więc oszukuje się Kowalskiego ? Pewnie ktoś powie, że mało
> płaci, ale to nie usprawiedliwia wciskania mu czegoś, czego nigdy jego
> oczy nie uświadczą. Niech wie, że co płaci i dostaje to za co płaci.

Pomyślę identycznie jak Ty. Skoro płacę za autostradę i mam czym jechać 140
km/h to jak pojadę 1/30 fragment tego odcinka z prędkością mniejszą niż 90%
to nie muszę płacić. Pragnę podkreslić, że skoro mam zapłacić te powiedzmy
10PLN to nie interesuje mnie deszcz, snieg, noc, zakrety oraz wypadki lub
też anemiczni użytkownicy tej autostrady. Druga sprawa jak w kontakcie
czesto mam 210V lub mniej to też nie muszę za to płacić? Ludzie co tu
regulować? Polacy to taki naród, że zawsze będzie kombinował i nie zdziwił
bym się gdyby na 2 dni przed zapłatą za fakturę nie rzucili się ostro do
testowania. Mocno wątpie aby którykolwiek z operatorów był w stanie sprostać
takim wysokim wymaganią jakie chce nałożyć MI. Pamiętajmy o tym, że gorszy
jeden niezadowolony klient niż setka zadowolonych. Rynek się wyreguluje sam,
ludzie już najedli się internetów z GSM-ów i uryniastych operatorów wiedzą
jak to "działa" rok dwa nauczeni błędem pójdą tam gdzie będzie działać
dobrze. Chory pomysł z chorego ministerstwa dróg zrobić nie umieją to się
wzieli za internet.... efekt.... dramat.

> --
> Pozdrawiam,
> Łukasz Jagiełło

Pozdrawiam