Re: Info z UKE

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 12:43:43 MET

W dniu 2011-03-06 10:38, Daniel Kulesza pisze:
> Oczywiście masz sieć, prowadzisz statystyki i dlatego ironizujesz ?

Jak już tak wszyscy się rozczulamy i rzucamy pomysły, to ja jestem za
tym, żeby mnie nie oszukiwali przy bułkach. Jak bułka będzie miała 90%
deklarowanej wagi, średnicy, objętości, koloru przypieczki to ją dostanę
za darmo.
Jak droga za którą płacę "opłatę drogową" w paliwie definiowana jest
jako "ekpresowa dwujezdniowa" to mogę na niej jeździć do 120 km/h (jak
tylko się pojawi jakiś znak, który ogranicza prędkość do 90%
_maksymalnej_ prędkości. Albo jak będzie korek i będę musiał zwolnić, no
!! To składam reklamację i przy następnym zakupie paliwa nie płacę przez
cały miesiąc opłaty paliwowej. Oczywiście wcześniej może ktoś przebadać
mój samochód (odpowiednik komputera), że może jechać 120km/h.

Uwaga cytuję (za wikipedią):
Prędkość projektowa drogi ekspresowej powinna wynosić 120 (tylko
dwujezdniowe) ...

To tak jak z internetem ... nie ?

Już nie mówiąc o płatnych autostradach - jak tylko przez 1/60 czasu
jazdy po tej autostradzie nie będzie się dało jechać 140km/h to ... nie
płacę za przejazdy tą autostradą przez najbliższy miesiąc.

Czemu to tylko internet ma mieć cały czas nas cenzurowanym ? To taka
sama branża jak inne ...

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym