Re: ¦rednia prêdko¶æ internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 18:31:44 MET

Użytkownik "Łukasz Jagiełło" <Lukasz@p0x.in.heaven>

> Przesadzasz, oczywiście zdarzają się usterki, zdarzają się wypadki itd.
> Ale jak dobrze pamiętam to chyba o któryś odcinek autostrady na południu
> to już się sądzą, czy można nazywać coś autostradą i pobierać za to
> opłaty jak jest rozkopana co kilkaset metrów. Zdrowy rozsądek i nie
> przesadzanie żadnej ze stron.

Otóż ... był czas że skutecznie zakwestionowano jakość tej drogi, obciążając
firmę karą finansowaną z opłat klientów zwrotnych w formie reklamacji o
którą trzeba wystąpić by obciążały tylko innych użytkowników. A główny
problem polega na tym, że droga funkcjonuje na podstawie TAJNEJ umowy
ograniczającej KONKURENCJĘ. Prawnik, który się postawił i początkowy wygrał
w sądzie nieopłacenie drogi, ostatnio za ograniczenie wolności otrzymał
tylko przeprosiny listowne. Niech mi ktoś powie, że to nie jest kpina...