Re: |rednia predko?a internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 21:48:26 MET

> A jak będziesz miał cały czas 10V i Energa czy inny operator Ci powie,
> że przecież możesz mieć do 230V to też będziesz szczęśliwy ? Jak dla
> mnie to ustawodawca chce ukrucić właśnie takie rażące przypadki
> oszukiwania klientów.

Rozsądnie kolego ja zaniżyłem o 10V a Ty o 90% to jest duża różnica a tu MI
chce dać 90% sprawności na coś co tak naprawdę mamy minimalny wpływ. Jaki
mam wpływ na inne routery czy łącze operatorskie albo to, że łącze do
serwera testowego bedzie przeciążone lub szalona koparka przekopie swiatełko
i ruch pójdzie do serwera testowego np przez Australie a nikt nie ruszy dupy
bo akurat jest długi weeekend a w dodatku nie ma dostępu do posesji bo Pan
Zdzisio pojechał z rodziną na Wyspy Kanaryjskie pozostawiająć na placu do
pilnowana stado wściekłych psów? I co założyć mam sprawę operatorowi koparki
czy jakiemuś geodecie który zapomniał umieścić trasy przebiegania
swiatłowodu na mapach? Siec Energa jest tylko jej własnościa nie wiem jak
jest z wytwórcami ale pewnie Energa także po swoich "przewodach odbiera"
zatem ma na to wpływ,operator internetu nie ma wpływu na sieć szczególnie
ten mniejszy bez możliwości przebierania w dostawcach hurtowych.

> Rynek rynkiem, ale trudno, żeby klient uwiązał się do oszusta i płacił
> mu np. rok czy 2 lata, tylko dlatego, że właśnie rynek się reguluje sam.

Okej ale jak byś przez to 90% czasu miał łącze na poziomie 20Mbit a przez
10% czasu miał 18,5Mbit (nie wiem jak i dokąd mierzone bo to nierealne że
wszedzie) to będziesz zadowolony czy chcesz za darmo? Albo inaczej operator
jest ok ma jedną awarie która wychodzi poza to 10% i co też nie płacisz?
Weźmy rapidshare czy youtube masz 20Mbit a nie wyciskasz też nie zapłacisz?
Czekam na dokładne definicje pomysłów MI i zobaczymy co będzie.