Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Łukasz Pierzchalski <giqus_at_onet.eu>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 22:51:18 MET DST

Użytkownik "Marcin Kulas" <007@z.jabbed.org> napisał w wiadomości
news:slrngg4bvo.ioq.007@z.jabbed.org...
> TP wcieliła w życie blackholing i ucina na brzegówkach to, co im MAPS
> i/lub CERT zapoda jako "fuj". Problem w tym, że blokowane IP są często
> tylko reflektorami, a źródła w sporej mierze chronione są randomizacją
> przydzielanych przez ISP adresów IP. Również przez samą TP.
>
> --
> [ Marcin Kulas
> [ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]
> [ że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem." ]

Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
odpiszą).

Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.