Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Marcin Kulas <007_at_z.jabbed.org>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 22:28:40 MET DST

Dominik Bia?y wrote:
> Od rana z ca?ej sieci TPSA nie dzia?a ani krakow, ani lublin, ani
> poznan.irc.pl. Czy ktokolwiek cokolwiek wie? Bo na razie s?ycha? same
> plotki...

TP wcieliła w życie blackholing i ucina na brzegówkach to, co im MAPS
i/lub CERT zapoda jako "fuj". Problem w tym, że blokowane IP są często
tylko reflektorami, a źródła w sporej mierze chronione są randomizacją
przydzielanych przez ISP adresów IP. Również przez samą TP.

--
[ Marcin Kulas                              jid: hit@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]