> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
> odpiszą).
>
> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
bo jesteście komplenie nieświadomi możliwości załatwienia sprawy inną
metodą !
1. Poinformować że rozmowa jest nagrywana
2. zgłosić problem
3. jak odmówią to poinformować że treść rozmowy zostanie zgłoszona do UKE
4. Zgłosić to do UKE
Tam tylko czekają na jakiekolwiek podknięcia TP !
Marcin
Received on Sun Oct 26 19:40:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 26 Oct 2008 - 20:40:01 MET