Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 10:55:33 MET

"Łukasz Pierzchalski <giqus@onet.eu> wrote:

> Użytkownik "Marcin Kulas" <007@z.jabbed.org> napisał w wiadomości

Marcin, uwierz mi, to co "zapoda CERT" to nie są reflektory.

> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-)) No to
> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
> odpiszą).

Rozumiem, że pisałeś do CERTu &tp, bo do nas (CERT.PL) nic nie dotarło.

> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.

Ja powiem szczerze jestem bardzo zadowolony, że &tp jako trzeci
operator w Polsce (po NASK i Vectra) wdrożył filtorwanie kontrolerów
botnetów. Jest to w naszym wspólnym interesie. I chwała im za to.

Co prawda wzięcie przez &tp dodatkowo listy MAPS spowodowało rzeczywiście
wycięcie nieco więcej niż możnaby - no cóż, początki bywają trudne.
Dość szybko to naprawili. Dla mnie po sprawie.

A klienci &tp powinni się cieszyć, że ich dostawca stara się ich chronić,
zamiast obruszać się na wszystko co &tp zrobi. Naprawdę. :~) Blokada
możliwości połączenia się z kontrolerem umożliwia komputerowi zombie
normalne "surfowanie" po internecie bez popełniania abuse i bez narażania
się na dopisanie jego adresu IP do wielu różnych RBLI czy innych list...

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?