Re: Dlaczego nie ma ??czno?ci mi?dzy TPNET a polskimi serwerami IRCNetu?

Autor: Marcin Kulas <007_at_z.jabbed.org>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 22:46:22 MET DST

Dominik Bia?y wrote:
> PS: Czy ja naprawde nie mialem pliterek w poscie? :) To moj pierwszy
> post po polsku na usenecie :)

Miałeś zadeklarowany charset=iso-8859-1, a mój czytnik po ostatniej
aktualizacji znowu ześwirował i przestał poprawnie parsować makra
w slangu. Na razie nie mam czasu zastanawiać się co i dlaczego
*znowu* w debianowej paczce spaprali.

--
[ Marcin Kulas                              jid: hit@jabbed.org ]
[ "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]