Witam,
> Zadzwoniłem z ciekawości na BlueLine i zgłosiłem że nie mogę się łączyć, na
> co miła Pani doradca klienta biznesowego stwierdziła że łącze DZIAŁA do
> modemu i nie ma podstaw aby przyjąć ode mnie reklamacje :-))
Bo powinni wymagać krawatów przy podpisywaniu umów. Klient w krawacie
jest mniej awanturujący się :-)
> No to
> zadepeszowałem do CERT w tej sprawie, obaczym co odpiszą (?! jeśli wogóle
> odpiszą).
Nie sądzę. Mi w każdym razie nie mają zwyczaju odpowiadać.
> Trzeba czym prędzej zagłębić się w umowę o świadczenie usług i szukać
> pozycji do rezgynacji z usług. Sam mam 6 iDSL i troche mnie to boli.
Jak znajdziesz, to podziel się. Chętnie skrzystam.
-- Konrad Bechler konrad (at) konsol (dot) euReceived on Mon Oct 27 09:20:05 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Oct 2008 - 09:40:02 MET