Re: TPNET - POL34

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_not-for-spam.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:44:05 MET

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości news:c0u01h.3vvd3nv.1_at_sloth.hell.pl...

> - tzn. MANy mają skorzystać z oferty ATMANa, GTS i TelEnergo? Z oferty
*na
> co*? Na połączenie użytkowników *TPNET* z zasobami klientów MANów? Cały
czas
> mówimy o tym, że są użytkownicy TPNET, którzy chcą mieć dostęp do MANów.
Co

Kolejny list obracający sie wokół magicznego zawołania "dostajesz dostęp do
zasobów - płać"
Proponuje zainteresowanym następujący eksperyment myślowy:
Jutro zakładam firemkę, kupuję router C4500, starego Suna 450 + jakąś
niedrogą macierz, pakuje w to kilkanaście dysków, robie mirrory różnych
ftpów itp. Po dwóch miesiącach wydałem max 100 tys. PLN a serwer ma content
interesujący na jakieś 30 Mb/s. (sprawdzone w praktyce). Po roku 100 Mb/s
murowane.
Mam content a teraz prosze mi za niego zapłacić !!!

Oczekuje poważnych propozycji na podłączenie tego serwera do sieci łączem 50
Mb/s i płacenie mi za mój content jakieś skromne 300 PLN/Mb. A... i żeby mi
było dobre podłączenie do wszystkich userów w Polsce !!!

Co miesiąc kasuje oferenta na średnio 300PLN x 40M=12 000 PLN. i po roku
gładko spłacam kredyt. Żeby mi sie nie nudziło czekanie dokładam troche
reklam. Po roku serwer ma już 100 Mb/s ruchu i taki jest to cenny content że
pewnie operator z łatwością sam zaproponuje podwyżkę żebym tylko nie
odszedł.
No to łaskawie zostawiam serwer, a sam jadę w ciepłe kraje.

Od miłosników contentu oczekuje poważnych propozycji :-)

KP