Re: TPNET - POL34

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:17:42 MET

On Tue, 17 Feb 2004 21:31:32 +0100, "gtk_at_adm" <xgtk7x_at_gazxeta.pl> wrote:

>Tranzyt do tpnet. Im wieksza ilosc tym cena nizsza. Pozman jaki mial
>styk z tpnetem przed przycieciem w styczniu? w sumie edu+com 100-120Mb/s
>A jaki chcialby miec? i ile by chcial zaplacic za 1 Mb/s. Moze tyle ile
>pobiera telia za kilka Gb/s ?

Na jakiej podstawie sądzisz, że to samo pasmo, za które TPSA żądała od POL34
nieakceptowalnej ceny, ta sama TPSA sprzeda np. ATMANowi na tyle taniej, że
ATMAN będzie mógł sprzedać je POL34 za akceptowalne przez POL34 pieniądze i
jeszcze na tym zarobić? Sugerujesz, że TPSA ma inne ceny dla POL34 (zaporowe),
a inne dla komercyjnych operatorów?

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O