Re: TPNET - POL34

Autor: J.F. (jfox_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:22:34 MET

On Wed, 18 Feb 2004 00:44:05 +0100, Konrad Plich wrote:
>Kolejny list obracający sie wokół magicznego zawołania "dostajesz dostęp do
>zasobów - płać"
>Proponuje zainteresowanym następujący eksperyment myślowy:
>Jutro zakładam firemkę, kupuję router C4500, starego Suna 450 + jakąś
>niedrogą macierz, pakuje w to kilkanaście dysków, robie mirrory różnych
>ftpów itp. Po dwóch miesiącach wydałem max 100 tys. PLN a serwer ma content
>interesujący na jakieś 30 Mb/s. (sprawdzone w praktyce). Po roku 100 Mb/s
>murowane.
>Mam content a teraz prosze mi za niego zapłacić !!!
> [...]

No to teraz pociagnijmy dalej eksperyment .. na serwerku sa rozebrane
panie, i sa klienci ktorzy to lubia. Moga wpisac w dialup TPSA,
ale moga zigzag czy energis. Zadzwonia tam, gdzie bedzie szybciej
chodzic, i beda sie slinic po 10gr/min.
Jestes operatorem sieci z dialupami .. oferujesz szybkie lacze czy nie
?

J.